SELAMAT DATANG KE BLOG PERIBADI SAYA, SILA TINGGALKAN KOMEN DI CHAT ROOM SUPAYA BOLEH SAYA MENINJAU BLOG KALIAN, TERIMA KASIH. Jika ada bahan yang boleh dikongsi bersama sila emelkan kepada saya di monizam2006@yahoo.com. kerjasama tuan puan sangat-sangat dialu-alukan demi masa depan anak-anak kita

Marquee

Cuba dengarkan ayat suci Al Quran

Advertisment

Saturday, January 9, 2010

DUA JENIS TUMBUHAN YANG PERTAMA KALI KU LIHAT


Sewaktu lawatan ke Cameron Highland saya telah berpeluang untuk melihat dua jenis tumbuhan yang tidak pernah dilihat sebelum ini. Jika ada sesiapa yang tahu tentang nama pokok ini bolehlah dikongsikan bersama.

1 comment:

RAJA FRESH said...

wah semacam apa ya....spt bunga kantung semar atau seperti bunga pisang2an ya...wah tapi warnanya itu yang bikin saya takjub, warna biru muda itu jarang