SELAMAT DATANG KE BLOG PERIBADI SAYA, SILA TINGGALKAN KOMEN DI CHAT ROOM SUPAYA BOLEH SAYA MENINJAU BLOG KALIAN, TERIMA KASIH. Jika ada bahan yang boleh dikongsi bersama sila emelkan kepada saya di monizam2006@yahoo.com. kerjasama tuan puan sangat-sangat dialu-alukan demi masa depan anak-anak kita

Marquee

Cuba dengarkan ayat suci Al Quran

Advertisment

Wednesday, November 25, 2009

Epal Malaysia


EPAL DARI CAMERON HIGHLAND

Ini pula epal tanah rendah

Betul ke tidak nama buah ini 'epal' saya tak pasti kerana saya tidak pernah lihat pokok epal yang sebenarnya. Buah 'epal' ini saya perolehi daripada GPK 1 pada hari semalam . Menurutnya, pokok epal itu mengeluarkan buah seakan-akan buah epal yang sebenar. tetapi bila saya belah buah tersebut terdapat biji yang agak besar didalamnya dan ianya berbeza daripada buah epal sebenar. Rasa buah tersebut seakan-akan buah epal tetapi sedikit kelat. Walaubagaimana pun dapat juga saya rasa buah epal tanah rendah. Tak tahulah nama sebenar buah ini. kalau ada respond sangat-sangatlah dialu-alukan.

4 comments:

IxoR@ said...

wow...buah tu nampak enak!

klu manis mesti best ek...

khasyikelvin_ said...

rasa mcm buah bidara.

Mohd Nizam said...

ye, betul,,,, rasa buah yang agak pahit dan payau

Anonymous said...

gambar bawah tu buah bidara