SELAMAT DATANG KE BLOG PERIBADI SAYA, SILA TINGGALKAN KOMEN DI CHAT ROOM SUPAYA BOLEH SAYA MENINJAU BLOG KALIAN, TERIMA KASIH. Jika ada bahan yang boleh dikongsi bersama sila emelkan kepada saya di monizam2006@yahoo.com. kerjasama tuan puan sangat-sangat dialu-alukan demi masa depan anak-anak kita

Marquee

Cuba dengarkan ayat suci Al Quran

Advertisment

Friday, November 27, 2009

Kahwin



Bunga apa ? Bunga telur, Bunga apa ? Bunga Telur, Bunga apa ? Bunga telur laaaaaaaaaaaaaa. Musim cuti sekolah ini adalah musim orang buat kenduri kahwin . Peristiwa ini jugalah yang saya akan alami hari ahad nanti,,,, tapi bukan majlis untuk saya, tetapi majlis untuk adik ipar saya. Sebagai abg ipar saya kenalah bantu apa yang patut termasuklah mengikat telur pada bunga. Tapi kali ini tugas saya agak ringan sedikit kerana terdapat ramai askar ( anak buah ) termasuklah anak-anak saya membantu meringankan tugas. harap-harap hari ahad nanti cuaca cerah dan tetamu yang dijemput dapat hadir untuk memeriahkan majlis. Tugas saya pada hari tersebut adalah merakamkan peristiwa. Tak payah jadi penanggah.

No comments: