SELAMAT DATANG KE BLOG PERIBADI SAYA, SILA TINGGALKAN KOMEN DI CHAT ROOM SUPAYA BOLEH SAYA MENINJAU BLOG KALIAN, TERIMA KASIH. Jika ada bahan yang boleh dikongsi bersama sila emelkan kepada saya di monizam2006@yahoo.com. kerjasama tuan puan sangat-sangat dialu-alukan demi masa depan anak-anak kita

Marquee

Cuba dengarkan ayat suci Al Quran

Advertisment

Friday, November 20, 2009

PENGHARGAAN HUJUNG TAHUN

20/11/2009 - Hari ini berakhirlah sesi persekolahan 2009. Tahniah kepada yang berjaya dalam UPSR dengan mendapat 5A. Mereka yang dapat mengharumkan nama sekolah dan keluarga adalah Adeeb, Hakim, Rohin, Jagdeep, Jim, Wee Loon, Kelvin, Syazani, Lukman, Amin, Eddy dan Nazirul. Mereka ini telah mendapat 5A dalam UPSR baru-baru ini. Tahniah juga diucapkan kepada Afnan, Sayid dan Vignis kerana telah mendapat A dalam Sains walapun berada di kelas kedua. Tahniah juga kepada Lim Wee Hong, Wong Jun jie, Shanmugan dan Ahmad Akmal kerana lulus semua subjek . Nama-nama yang saya taip di atas ini telah mendapat habuan yang agak lumayan daripada Guru Besar, GPK 1 dan daripada admin sendiri.
Plak dan piala di atas pula admin terima kerana telah dipilih sebagai Pengurus Pasukan paling aktif dalam liga bola sepak profesional SK Montfort. Tahniah sekali lagi kepada yang berjaya dalam apa-apa bidang sekali pun.

1 comment:

Lavanya said...

ya its nice pictures.. visit him.... thanks..........